Tomáš Enge zahájí sezonu 2015 v Austrálii

Po dvouměsíční přestávce startuje český jezdec Tomáš Enge do další závodní sezony. Tu s číslovkou 2015 odstartuje neobvykle v Austrálii, kde se s Camarem GT3 týmu M Motorsport zúčastní úvodního podniku místního šampionátu vozů GT na okruhu v Adelaide.

M Motorsport Chevrolet Camaro GT3 2015

M Motorsport Chevrolet Camaro GT3 2015

Na svém webu Tomáš Enge uvádí, že i když nemá ještě jasnou představu o letošním roce, již tento víkend pojede úvodní podnik australského šampionátu vozů GT a plánue start také na posledním podniku v Highlandsu. „Pojedu zde za tým M Motorsport a mým spolujezdcem bude Justin Mc Millan. Pro naše Camaro GT3 to bude teprve druhý městský závod, ale jak jsem ukázal loni v Bangsaenu, tak to našemu autu sedí. Je tu poměrně teplo, okolo 30 stupňů Celsia, takže se pěkně zapotíme. Ale na to jsem z thajského šampionátu zvyklý,“ uvedl po příletu do Austrálie Tomáš Enge, který je letos opět plnohodnotným členem týmu Reiter Engineering.

Před odletem do Austrálie absolvoval minulou sobotu jezdec německého týmu setkání s fanoušky v olomouckém obchodním domě Olympia. „Bylo to velmi příjemné setkání s mými fanoušky a příznivci motorsportu. Myslím, že jsem všechny přítomné potěšil také vystaveným Camarem GT3, se kterým jsem vyhrál loni poslední závod italských vozů GT. Letos mám zatím jisté dva starty v australském šampionátu, kompletní seriál Thailand GT a v říjnu se představím při jednom podniku také v asijském mistrovství. O dalších aktivitách budu samozřejmě informovat,“ prozradil fanouškům v Olomouci Enge.

Posledním podnikem loňské sezóny byl v polovině prosince pro Tomáše Engeho závod v Bangseanu. Od té doby se ale liberecký závodník nezastavil. „V zimě jsem se samozřejmě věnoval fyzické přípravě. Mám rád snowboard a sněžný skutr, takže zimního vyžití bylo dostatek. Ale moc času nazbyt nebylo. Dělali jsme pro letošek opět vylepšení na autech. Lamborghini Gallardo R-EX je opět o něco výkonnější, má vylepšený zvuk, který se blíží legendárnímu motoru modelu Murciélago GT1. Šířka vozu vzrostla o úctyhodných 14 centimetrů. Camaro je také ve všech směrech lepší, ale zde budeme novinky nasazovat postupně. Navíc ještě vyvíjíme nový vůz ve spolupráci s KTM pro kategorii GT4. Tento model vychází z KTM X-Bow. Největší změnou je to, že vůz bude zavřený a vypadá jako prototypy Le Mans. X-Box GTR začneme již brzy intenzivně testovat,“ přiblížil svůj program v zimním období Tomáš Enge.

Foto Tomáš Enge Racing.cz

Napsat komentář