Nové Volvo XC90 boduje u zákazníků

Automobilce Volvose povedlo se svým novým SUV velmi rychle zabodovat u zákazníků. Volvo XC90 dokázalo získat 16 tisíc objednávek ještě dříve, než se stačilo objevit v showroomech u prodejců.

„Tak vysoký počet objednávek je pro nás velmi povzbuzující, protože svědčí o tom, že je nové Volvo XC90 pro zákazníky maximálně atraktivní,“ uvedl Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars. „Nová XC90 je první vlaštovkou z nového portfolia vozů Volvo, které budeme postupně představovat v průběhu několika málo následujících let.“

Volvo XC90 otevírá úvodní kapitolu novodobých dějin značky Volvo: naznačuje designový směr, jímž se chce automobilka v budoucnu ubírat, zahrnuje vlastní soubor nových technologií, je postavena na nové modulární platformě SPA a je vybavena našimi novými motory Drive-E.

Volvo XC90

Volvo XC90

Výsledkem je vizuálně přitažlivé sedmimístné SUV prémiové kvality, které se může pochlubit bezpečnostními systémy představujícími celosvětovou špičku, motory využívajícími nové technologie, bezkonkurenční kombinací výkonu a hospodárnosti a interiérem vyrobeným z těch nejvybranějších materiálů.

Sériová výroba nové XC90 byla ve švédské továrně Torslanda zahájena v posledním lednovém týdnu a první vozidla dorazí ke svým novým majitelům již letos na jaře.

Schopnost automobilky Volvo Cars efektivně konkurovat svým rivalům na trhu se vystupňovala v roce 2014, kdy se na základě výsledků nezávislého průzkumu registrací nových vozů pořádaného agenturou IHS Automotive/Polk stalo nejlépe prodávaným středně velkým SUV na území Evropy Volvo XC60.

Tato čísla poukazují na fakt, že pro zákazníky je Volvo XC60 – již od roku 2009 nejlépe prodávaný model automobilky Volvo – ve značně konkurenčním prostředí segmentu středně velkých SUV i nadále preferovanou volbou.

Na základě údajů zveřejněných agenturou IHS Automotive/Polk, které vypovídají o prodeji jednotlivých modelů v rámci daných segmentů na širším území Evropy, bylo po celé Evropě v roce 2014 registrováno 70 257 vozů Volvo XC60. Tímto výsledkem automobilka Volvo Cars zdaleka předčila konkurenční modely třídy středně velkých luxusních SUV.

Vynikající odbyt Volva XC60 představuje další ukazatel nejen silného růstu, jejž společnost Volvo Cars zaznamenala v posledních letech, ale také jejího budoucího potenciálu. Prodej Volva XC60, uvedeného na trh v roce 2008, se rok od roku stabilně zlepšuje, což v automobilovém průmyslu značí velký úspěch.

Hranice 100 000 vozů prodaných během jednoho roku dosáhl tento model v roce 2012, kdy si zákazníci zakoupili celkem 106 203 vozů. V loňském roce zaznamenal tento model nový roční rekord v podobě 136 993 vozů prodaných po celém světě. V dubnu minulého roku, pět let po svém uvedení na trh, oslavilo Volvo XC60 další úspěch, kterým bylo prodání 500 000 kusů.

Model XC60 je populární nejen v Evropě, ale daří se mu po celém světě. Například v Číně je v posledních letech nejlépe prodávaným modelem značky a svou klíčovou roli hraje také na trhu USA. Pozitivní trend prodeje tohoto modelu pokračoval i v lednu letošního roku, kdy byl zaznamenán 16% meziroční nárůst jeho prodeje.

Volvo XC90

Volvo XC90

Volvo XC90

Volvo XC90

Volvo XC90

Volvo XC90

Volvo XC90

Volvo XC90

Foto Volvo Cars

Napsat komentář